Konta bankowe

Konta bankowe banki konto konta bankowe

Bank PKO BP to jeden z wiodących instytucji finansowych na polskim rynku. Wśród jego produktów skupionych jest tysiące ludzi. Zadowolenie z oferty owego banku rośnie z dnia na dzień. Powodem do zadowolenia jest zmiana strategii działania banku, który od pewnego czasu nastawia się na osoby młode i aktywne.

Zaczęło się od zmiany identyfikacji wizualnej. Zmodyfikowane oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne objęło już wszystkie placówki. Zmiany dotyczą także logotypu marki, który poddany został modyfikacjom kolorystycznym, nadana została również inna czcionka. Skarbonka, która od 1967 roku kojarzyła się z bankiem została poddana lekkiej metamorfozie. Według grupy badawczej nowe logo jest nowoczesne i wyróżniające się na tle poprzedniego, trochę „zakurzonego” logotypu. Jednocześnie w dalszym ciągu świetnie koresponduje z przesłaniem Banku PKO BP. Zmiany wizerunkowe to jednak nie wszystko. Bank postanowił wnieść powiew świeżości również do swojej oferty. Zgodnie ze statystykami kampania reklamowa zbiera swoje żniwa. W skali miesiąca ilość otwieranych rachunków ROR wzrosła o 25%. Daje to ok. 70 tys. nowych klientów. Konta bankowe schodzą jak ciepłe bułeczki a klienci są zadowoleni z nowych standardów.  Pierwszy etap kampanii, która buduje nowy wizerunek banku potrwa do końca br. Nie bez kozery kreatorzy reklamy wykorzystali do promocji banku postać Szymona Majewskiego. Jest on bowiem osobą, która wnosi pozytywną energię, luz, otwartość i towarzyskość czyli wszystko to co kojarzy się nam z młodymi ludźmi. Kwota jaka została przeznaczona na zmianę identyfikacji wizualnej pozostaje owiana tajemnicą. Wiadomo jedynie, iż wydatki na marketing wzrosły o 36%. Według ekspertów bank od dawna kojarzony był ze staroświeckimi procedurami. Zmiany jakie nastąpiły na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy były więc warunkiem utrzymania 30% udziałów w rynku. Badania przeprowadzone w ciągu ostatniego miesiąca potwierdzają skuteczność kampanii. Respondenci widzą bank PKO BP jako przyjazny dla klienta i otwarty na potrzeby ludzi.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Komentarze