Infolinia Bank Pocztowy

Infolinia-Bank-Pocztowy

Bank Pocztowy, mimo że kojarzony przede wszystkim z emerytami, oddaje do dyspozycji swoich klientów nie tylko standardową infolinię, ale dostępną także przez nowoczesne kanały komunikacji, jak np. Skype. Sprawdź, pod jaki numer zadzwonić.

Bank Pocztowy do dyspozycji klientów oddał infolinię, dostępną również za pośrednictwem Skype.

Kontaktować się z bankiem możemy pod numerami:

  • 801 100 500 – przeznaczony jest dla klientów, łączących się z krajowych telefonów stacjonarnych,
  • 52 34 99 499 – obsługuje połączenia z telefonów komórkowych, a także telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych,
  • 52 34 99 494 – przeznaczony jest tylko i wyłącznie w celu zastrzegania kart płatniczych.

Godziny pracy infolinii

Konsultanci banku dostępni są:

  • w dni robocze w godzinach 7.0–22.00 oraz
  • w godzinach 8.00-16.00 w soboty.

W niedzielę Infolinia Banku Pocztowego jest nieczynna.

Kontakt przez Skype

Jeżeli ktoś chce skontaktować się z infolinią za pomocą Skąpe, to musi wiedzieć, że połączenia takie kierowane jest automatycznie na infolinię banku. Trzeba też wiedzieć, że wiadomości głosowe pozostawiane w ten sposób przez klientów nie są obsługiwane przez konsultantów. Jeżeli zatem nie można połączyć się za pomocą Skype, należy próbę ponowić za kilka minut.

Identyfikacja klienta

Identyfikacja klienta w Banku Pocztowym odbywa się w następujący sposób. Po uzyskaniu połączenia należy wybrać nr 1 jako klient banku, a następnie, zgodnie z poleceniem lektora, należy wprowadzić identyfikator NIK i zatwierdzić go kratką #. Następnie należy wprowadzić trzy wybrane cyfry z hasła do usługi TELEKONTO, o które poprosi lektor.

Skorzystaj z Biuletynu Informacyjnego

Żeby być na bieżąco z aktualnościami banku, można skorzystać z Biuletynu Informacyjnego, który ukazuje się co miesiąc. Można w nim znaleźć informacje na temat nowości w ofercie bankowej, zmianach w oprocentowaniu, informacje o promocjach i konkursach oraz o ciekawych wydarzenia z życia banku.

Komentarze